KOCAMI OTELDE ALDATTIM

Selam herkese ben Makbule, 26 yaşındayım ve taş gibi bir hatunum. Eminim burada beni tanıyan yoktur belki anlatacağım anımı kocam okur.  Kocamı otelde aldattım. Eğer kocam okursa Beni ölene kadar siker :). Eşim yoğun tempolu bir işte çalışıyordu ve bazen şehir dışına gitmesi gerekiyordu. Geçen senede öyle oldu. Ankara’da oturuyorduk ve eşim işi gereği İstanbul’a gidecekti. İşinin kısa süreceğini, eğer istersem benimde onunla beraber gidip, İstanbul’u gezebileceğimi söyledi. Eşimi kırmadım ve kabul ettim.
İstanbul’a vardık otel odamıza yerleştik ve yol yorgunu olduğumuzdan geceye kalmadan uyuduk.
Gece yarısı eşim Cengiz’in telefonu çaldı. Cengiz telefona cevap verdi ve dayısının vefat ettiğini öğrendi. Uçak bileti bakmaya başladı sonunda sabah 6 uçağında sadece bir kişilik yer vardı. Ve mecburen sen kal burada ben ikinci günün sonunda geleceğim dedi, bende naparım ne ederim dedim otelde kalırsın gündüzleri dışarı çıkarsın İstanbul’daki teyzene gidersin falan dedi. Bende tamam dedim napalım artık mecburuz çok sıkılıyordum tek kalacaktım ve ilk defa İstanbul a gelmiştim. Neyse sabah eşim gitmiş ben uyandığımda saat 9 gibiydi eşimi aradım sağ salim gitmiş Almanya’daki dayısının gelmesini bekleyeceklermiş bu yüzden bir gün daha fazla kalacağını söyledi ve teyzemi aramamı ve teyzeme gitmemi akşamda otelde yatarsın gezersin canında sıkılmaz dedi. Telefonu kapattıktan sonra teyzemi aradım ve teyzem çok sevindi teyzemin hiç çocuğu yoktu. Teyzem biraz uzak dedi orası bize ben görümcemin oğlunu göndereyim seni alsın kaybolma dedi tamam dedim kahvaltı yapıp otelde beklemeye başladım.
Uzandım odamda yatağıma eşimle görüştüm sonra aklıma Ömür geldi ayıp oldu o kadar zahmet etti bir kahve bile ısmarlama dım diye muhabbet esnasında bir şeye ihtiyacın olursa yada kaybolursan beni ara diye yardımcı olmak için numarasını vermişti. Uyumuşum yatakta yol yorgunluğu ile sabah kalktım kahvaltı falan televizyon izledim canım sıkılıyordu aklıma dünkü kahve borcum aklıma geldi arayım mı aramayım mı diye düşünürken birden telefonu elime aldım ve tam arıyordum ki vazgeçip kapattım cesaretimi toplayıp aradım. Biraz sohbet ettik ve kahve borcumu ödeyeyim dedim işi varmış Anadolu Yakasındayım geç gelirim dedi saat akşam 9 gibi aradı dışarı çıkalım diye çıkamam sen gel otel de içelim dedim ve kabul etmedi çıktık biraz gezdik Taksim Eminönü falan geç oldu bayağı saat tam dönerken Ayakkabımın topuğu kırıldı ve otelin önünde çekti arabayı ve yardımcı oldu bana odama çıkana kadar oda da kapısından dönüyordu ben gel bir tane daha borçlandım kahve sana diye tamam geldi içeriye kahve siparisi verdim. Kahvelerimiz geldi tam kahvelerimizi içiyorduk kapı çaldı ve kapıyı açtım bir baktım demet çiçek kocam göndermiş sevgililer günü diye, aldım kokluyor dum tam bir baktım beni yanağımdan öptü şaşırdım. Gözlerine baktım sinirle ama öyle bir bakışı vardı ki dayanamadım ve kızgınlığım geçti bir baktım işi iyice ilerletti ve dudaklarıma yapışarak öptü bende yapacak bir şeyim kalmamıştı bende karşılık verdim ve çılgınlar gibi öpüşmeye başlamıştık.Yarım saat geçti telefonum çalmaya başladı. Tanımadığım bir numara açtım ve sesi çok hoş biri merhaba ben Ömür dedi Gülsüm teyze gönderdi beni otelin kapısındayım bekliyorum dedi. Çıktım otelden kapıda çok güzel bir araba, arabadan inen yakışıklı genç Ömür yanıma geldi ve Rüya senmisin dedi şaşırdım ilk önce ve sonra evet dedim ve arabaya bindim. Sempatik yakışıklı bir gençti muhabbeti de güzel 1 saat yakın yol gittik tanıştık hoşlanmıştım da ondan. Eve gittik ve teyzeme sarıldım çok özlemiştim tabi ki muhabbet sohbet yemek derken saat aksam 8 olmuştu. Benim gitmem lazım teyzem tutturdu kal diye gitmem lazım yatar dinlenirim hem de elbiselerimi yanıma almamıştım. Teyzem dur Ömürü arıyayayım götürsün seni bu saat tek kadın başına o kadar uzağa nasıl gideceksin dedi bende bilmedigim bir yer tabi mecburen kabul ettim ve Ömür geldi. Bir yarım saat sonra ve koyulduk yola ama ben bu kadar araba hayatımda görmemiştim yol gitmiyor adım adım gidiyoruz sıkıldım ve Ömür den defalarca kusura bakmamasını rica ettim. Oda bir kahve ısmarlarsın artık dedi tamam dedim tam iki saate otele gidebildik ve ben mafolmuştum kalkıp odama zorla gittim.
Üzerimi çıkartıyor bir yerden bir yerden de ben onun üzerini çıkartıyordum çırıl çıplak kalmıştık ve yatağa geçip saatlerce seviştik. Hayatımda ilk defa kocamı aldatmıştım hem çok mutluydum hem de tuhaf bir duygu vardı içimde. Ama çok güzel bir sevgililer günü hediyesi olmuştu bana. Neyse bir daha hiç görüşmedik ama aklımdan o günkü Ömür ile geçirdiğim gün hiç çıkmamıştı.

26 yorum:

  1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    2. Mrb ben serkan sinirsiz bi okadar heyecan dolu bir sex arzulayan bayanlar arayin tanisalim ateşli bir sex yaşayalım 05354777548

      Sil
    3. Mrb ben serkan sinirsiz bi okadar heyecan dolu bir sex arzulayan bayanlar arayin tanisalim ateşli bir sex yaşayalım 05354777548

      Sil
  2. Gizliliğe önem veren bayanlar yaş 34 boy 1.83 kilo 84 0542 7221073 k.maraş

    YanıtlaSil
  3. Olgun kültürlü bayanlar çiftler arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız arayıpta uygun kişileri bulmak sanırım pekde zor olmadığını düşünüyorum arayın mutlaka iyiniz iyisi vardır arayın asla pişman olmazsınız Olgun kültürlü sırdaş ne istediğini bilen kariyerli iş adamıyım seyehat manisi olmayan yük okul mezunuyum arayın gergili yaşamdan kurtulun saygılar 0532 371 49 67

    YanıtlaSil
  4. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. Aldatmak isteyen genç bayanlar 05353548366

    YanıtlaSil
  6. Aldatmak isteyen genç bayanlar 05353548366

    YanıtlaSil
  7. Merhaba yalnız bayanlar istanbuldan erdinç aramanızı bekliyorum 05337001369

    YanıtlaSil
  8. Yasli ful bayanlar bekliyorm.istanbul avcilar civari 05316929007

    YanıtlaSil
  9. Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek seksi seven evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan evli mutsuz bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 tel 24 saat açık seksde sinir yok Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404

    YanıtlaSil
  10. Istanbul da oturuyorum öğretmenim yaş 30 sadece bayanlar iletişime geçebilir 0530*039*52*11

    YanıtlaSil
  11. Istanbul da oturuyorum öğretmenim yaş 30 sadece bayanlar iletişime geçebilir 0530*039*52*11

    YanıtlaSil
  12. İstanbul 32 yasindayim 180 boyum 74 kilodayim. Olgun Mutsuz ve Yalnız bayanlarla tanışmak istiyorum seks tutkularını yaşamak isteyen bayanlar arayın tanisalim 0544 454 1003

    YanıtlaSil
  13. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım sadece İskenderun'da görüşmek istiyorum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN hem masör hem jigoloyum 24 cm.....0534 696 4725...

    YanıtlaSil
  14. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım sadece İskenderun'da görüşmek istiyorum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN hem masör hem jigoloyum 24 cm.....0534 696 4725...

    YanıtlaSil
  15. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım sadece İskenderun'da görüşmek istiyorum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN hem masör hem jigoloyum 24 cm....0534 696 4725

    YanıtlaSil
  16. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım sadece İskenderun'da görüşmek istiyorum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN hem masör hem jigoloyum 24 cm....0534 696 4725

    YanıtlaSil
  17. Selam 43 yaşındayım bekarım İzmirliyim Ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil dürüst yalansız saygı cercevesinde her tadı yasamakve yaşatmak isterim Hayat güzel sevgililer 05323375290

    YanıtlaSil
  18. Yurt dışındayım yaz aylarında türkiyeye geliyorum genelde istanbul, izmir, antalya gibi bölgelere sohbet etmek isteyen erkekler ulaşabilir numaram : 0035351573880

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  20. 543 282 86 18 SLM B İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENLİR PATNER ARAYAN MUHTEŞEM Bİ SEKS FANTSAZI ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  21. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  22. 0543 282 86 18 MERHABA BEN IST PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR ZEVKLİ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GUVENILIR DOST SIRDAS PATNER ARAYAN SEKSİN TÜM GÜZELİKLERİNİ YASAMAYI İSTEYEN EŞİNİLE MUHTEŞEM Bİ GRUP SEKS YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLİ ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM SEKS UZMANIZI KORAY NOT 19 CM VE KALIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil

yorum yap